Dziękujemy za zakupy w firmie " VEELO "
Na naszych aukcjach za pośrednictwem Allegro znajdziecie Państwo wiele interesujących przedmiotów związanych z branżą rowerową
1.Dane Firmy:
VEELO
Zimnica 8 b
56-400 Oleśnica
Nip: 8961199998
Regon: 360771678
Nr rachunku WBK: 26 1090 2402 0000 0001 3044 2623
2.Kontakt:
+ 48 691 399 988
+ 48 667 226 712
E-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3.Wysyłka:
- odbiór osobisty
- list polecony priorytetowy (Poczta Polska)
- przesyłka kurierska ( DHL)
- przesyłki Inpost Paczkomaty ( INPOST)
Koszt pojedynczych aukcji jest ustalony w cenniku aukcji.
4.Płatności
- szybkie płatności PayU
- wpłata na konto
VEELO
Zimnica 8 b
56-400 Oleśnica
Nr rachunku: 26 1090 2402 0000 0001 3044 2623
WBK
5.Czas wysyłki
- Towar wysłamy do 48 godzin od zaksięgowania kwoty, od poniedziałku do piątku od 9.00 - do 17.00. Zastrzegamy sobie jednak, że w sytuacjach wyjątkowych czas ten
może ulec wydłużeniu, o czym zostaną Państwo powiadomieni.
6. Zwrot towaru
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy liczy się od dnia potwierdzenia otrzymania przesyłki.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
Sprzedawca dokona zwrotu kwoty na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego
Sprzedawca zastrzega sobie jednak pomniejszenie kwoty za zwrot towaru o poniesione koszty wysyłki, chyba że strony ustalą inaczej .
VEELO
Zimnica 8 b
56-400 Oleśnica
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Ja.....................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..................................................................................................................................., numer oferty............................................. .
Data zawarcia umowy to .............................................., data odbioru .......................................................... .
Imię i nazwisko...................................................................
Login .......................................................................
Adres .................................................................................
Data.....................................................................................
.....................................................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
7.Gwarancja :
Na towar używany udzielana jest gwarancja rozruchowa w terminie do 30 dni.
Na towar nowy udzielana jest 12 miesięczna gwarancja w czasie której nasza firma zobowiązuje się dokonać wszelkich napraw uszkodzeń mechanicznych które nie powstały z winy użytkownika.
8. Podstawą gwarancji, Reklamacji lub zwrotu towaru jest zachowanie paragonu fiskalnego
9. Reklamacje
Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa (rękojmia). w przypadku reklamacji sprzedający ma obowiązek rozpatrzenia jej w ciągu 14 dni.
Reklamacje można składać pisemnie na adres: VEELO Zimnica 8 b 56-400 Oleśnica lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podstawą reklamacji jest potwierdzenie dokonania zakupu w Veelo ( najczęściej jest to paragon lub faktura VAT).
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres imail lub
w inny podany przez Klienta sposób.
Prosimy sprawdzać stan przesyłki w obecności kuriera w razie jakiś niezgodności lub uszkodzeń należy spisać protokół szkody jest on niezbędny do złożenia reklamacji.
Pozdrawiamy
VEELO